.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود خبر داد؛
پیش ثبت‌نام ۱۲۷ داوطلب انتخابات مجلس در ساری و میاندرود
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفت: تاکنون ۱۲۷ داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش ثبت نام کردند.
پیش ثبت‌نام ۱۲۷ داوطلب انتخابات مجلس در ساری و میاندرود

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در چهارمین روز ۱۲۷ نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند که از این تعداد ۱۱۱ نفر از داوطلبین مرد و ۱۶ نفر زن هستند.

 

وی همچنین اظهار کرد: در ترکیب تحصیلات متقاضیان، ۱۸ نفر لیسانس و زیر لیسانس ،۸۳ نفر فوق لیسانس، ۱۹ نفر دارای مدرک دکترا و شش نفر دارای تحصیلات حوزوی و مشمولین ماده ۲۹ نیز ۳ نفر هستند.

 

فرماندار شهرستان ساری اظهار کرد: ثبت نام تا ۳ روزه آینده همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

 

مقام عالی دولت در مرکز استان اظهار کرد: آن دسته از داوطلبینی که پیش ثبت نام اولیه خود را نهایی کردند پیامکی را تحت عنوان پیش ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسید دریافت می‌کنند و کد رهگیری برای این دسته متقاضیان بعد از بررسی مدارک صادر خواهد شد.

 

نوبخت در ادامه افزود: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح شانزده مرداد آغاز شد و داوطلبان می‌توانند تا پایان جدول زمان بندی اعلام شده تا روز بیست و دوم مرداد برای ثبت نام به سامانه موردنظر وزارت کشور مراجعه و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مراحل پیش ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و درصورت عدم تکمیل پیش ثبت نام توسط داوطلبین در بازه زمانی مورد نظر، متقاضیان نمی‌توانند در مراحل بعدی که در تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه بعنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی است، ثبت نام خود را قطعی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.